Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2009 10:36 - Идея № 5
Автор: ideikova Категория: Спорт   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.08.2009 10:53


Диета се започва от СЪБОТА СУТРИН!

Не в понеделник сутрин, когато стресът е най-голям, не от първо число на месеца или от сутринта след рождения ден или Нова година. А в събота сутрин. В ден, в който сте си У ДОМА, СПОКОЙНИ и сами.

Причини:
Диетата не е ефикасна, ако се провежда в условия на нервно напрежение. Организмът се разделя със запасите си за стресови моменти, когато се е уверил, че лошото и нервно време е вече отминало и би могъл да се отпусне. В понеделник е най-стресовият ден в офиса. Каква диета точно в деня, в който трябва да имаме сили за преодоляване на стреса?

Ограничавайки въглехидратите, кръвната захар спада рязко. Много е вероятно още в първия ден от диетата или на следващия на човек да му стане зле. Ето ви картинка: Понеделник, след работа. След един ден гладория, съответно. Стоя аз на спирка в другия край на града. И изведнъж ми прилошава. Разтрепервам се, изпотявам се, причернява ми. Зима, сняг, няма къде да поседна. Градът - скован от задръстване. За да се прибера бързо и да полегна ми трябва делтапланер! Естествено, бързо купих нещо сладко за пиене. Но след това, можех само да дишам дълбоко и да се моля да не ми стане по-зле и да се прибера по-бързо. Диетата отиде по дяволите за неопределено време. Щеше да бъде съвсем друго, ако си бях у дома в този диетичен ден, ако диванчето и диетичната ми храна си беше наблизо. Нямаше да се изплаша. А и щях да продължа.

Пак заради кръвната захар, която сутрин е най-ниска по принцип е правилно и ПО-ЛЕСНО да се започне от сутринта. Защото много хора се занимават с Лунни диети - от определен час в денононщието и т.н., но не съм убедена в правотата на това.

Така че, зползвайки свитият стомах и доброто настроение от хубавата утрин - напред! Успех на всички на диета!





Тагове:   спорт,   диета,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ideikova
Категория: Забавление
Прочетен: 24270
Постинги: 10
Коментари: 11
Гласове: 82
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930